19 Eylül 2012 Çarşamba

19 Eylül 2012 Çarşamba

50 Yorum Pes 2013 Full Sorunsuz İndir (2 Part)


Pes 2013'ü ilk yayınlayan full oyun indirme sitelerinden biri olmaktan gurur duyuyoruz. Bu yayından indireceğiniz pes 2013'ü SKIDROW ekibi kırmıştır.

Pes 2013'ü bu yayında sorunsuz ve sağlam bir şekilde indireceğiz, tek dikkat etmeniz gereken bu yayını dikkatli okuyup, sırayla uygulamaktır.



ÖNEMLİ NOT: SKIDROW'un kırdığı bu sürüm çoğu bilgisayarda oyundan atma problemleri, açılmama problemleri ile karşılandı. Yani skidrow bu sefer bocaladı. 

Reloaded sürümü ise hiçbir sorun çıkartmadı. Sistem gereksiniminiz yeterli ise ve PC nizde direct X falan güncel ise reloaded sürümü kesinlikle çalışmaktadır.

Bu yüzden o sürümü torrent hem de hızı gayet iyi bir torrent olarak upload ettim, yayınladım. Size tavsiyem bu skidrow sürüm yerine onu indirmenizdir.

Buraya tıklayın sorunsuz Reloaded sürümünü indirin ve skidrow sürümünün sorunlarıyla hiç uğraşmayın.


İndireceğiniz dosya toplamda 4.45 GB olup, iso dosyasıdır.



Minumum Özellikler;

İşletim Sistemi:Windows XP SP3, Vista SP2, 7
RAM: 1 GB 
Gereklilik: Direct DX 9
İşlemci: Pentium D 2.8GHz 
Ekran Kartı: 512 Mb Ekran Kartı

Önerilen Özellikler;

İşletim Sistemi:Windows XP SP3, Vista SP2, 7
RAM: 3 GB
Gereklilik: Direct DX 9
İşlemci: Core 2 Duo E4700 2.6GHz
Ekran Kartı:  1 GB  



Oyun içi görüntü:




Gelgelelim İndirmeye. Anlatım sade olduğu için uzun görünebilir ama yapacağımız işlemler oldukça basit arkadaşlar.

Tavsiye yazı: (Turbobitten Tek tıklama ile beklemeden üstelik yüksek hızda indirebilirsiniz.)


Gerekenler:

Pes 2013'ü iki linkte indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite



İndirme Linki:




-----------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------


Adım Adım  Pes 2013  İndirme & Kurulum & Crack


1- Yukarıdaki linke bastıktan sonra(bc.vc'nin 5 saniye geçmesini bekleyin) linkin turbobit adresini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.

2- İnen "-saglamoyun.com-Pes 2013.part1" ve "-saglamoyun.com-Pes 2013.part2" dosyalarına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.

3- Çıkan klasördeki "-saglamoyun.com-Pes 2013.iso" dosyasını daemon tools lite aracılığıyla açıyoruz.

4- Setup'a tıklıyoruz ve yüklememiz başlıyor.

5- Yükleme bittiğinde sanal diskimizdeki SKIDROW klasörüne girelim ve oradaki tüm dosyaları kopyalayıp "C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013" yoluna yapıştırın.

Önemli Not: Oyuna girer girmez sizden size "Yeni bir veri paketi hazır, yüklemek ister misiniz?" gibisinden bir soru soracaktır. "Hayır" seçin. Evet derseniz ve ilerlerseniz oyundan atacaktır.

Pes 2013 oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanları şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım.


Pes 2013 ile ilgili diğer yayınlarımız:

Pes 2013 Sadece Crack İndir

Pes 2013 Oyundan Atma Problemi Kesin Çözümü

Pes 2013 Türkçe Spiker Tek Link İndir

Pes 2013 İlk Güncelleme Paketini İndir


Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Destek İçin:


50 yorum:

  1. daha çıkmadı ki konami tarafından bu ne saglamoyun ekibi
    bu gerçek 2013 mü

    YanıtlaSil
  2. internetten orjinali indirilebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Full indirmek demek orijinal indirmek demek. Ama online oynama bölümünde işe yaramaz, orijinal haricinde online oynayamazsın.

      Sil
  3. usta herşey güzel de ordaki 5. maddeye geldiğimde tıkandım. SKIDROW dosyasını tıkladığımda şöyle bir yazıyla karşılaşıyorum;

    Sistem Bilgisi bu .nfo dosyasını açamaz. Dosya bozuk veya bu Sistem Bilgileri sürümüyle uyumsuz olabilir.

    ne demek istiyor bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta .nfo dosyası var siz onu açmaya çalışmışsınız, onunla ilgili bir işimiz yok.

      Sil
  4. Abi şimdi bu gerçek pes 2013 mü ? Çünkü hiçbir yerde Pes 2013 Çıktı yazmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi valla Helal olsun daha hiçbir yerde çıkmadı çok hızlısın hemen indiriyorum.İşte Sağlam Oyun buna derim :) Teşekkürler

      Sil
  5. FİFA 2013 ÇIKINCA HEMEN BEKLİYORUM LÜTFEN :) 29 EYLÜLDE GALİBA LÜTFEN FİFA 2013

    YanıtlaSil
  6. şimdi bunu oyun içinde niye güncellemiyoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncellediğin zaman uyguladığın crack geçersiz oluyor çünkü.

      Sil
  7. oyunu torrentten indirdim, yeni veri paketi yüklensin mi diye sordu, hayır dedim. oyun sorunsuz açılıyor ama takımları seçip maça başla dediğim anda hata verip oyundan atıyor nasıl yapıcaz ?

    YanıtlaSil
  8. Süpersiniz İndiriyorum Denicem İnşallah Çalısır! EquaLizer

    YanıtlaSil
  9. oyunu indirdim oynamadan attı . oyundan atma sorunu için ( DÜZELTİLMİŞ dt07.img DOSYASINI)indirdim denilen dosyanın içine attım ama yine oyundan attı. yardımcı olur musunuz ? teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir güncelleştirme yapmadan dt07.img dosyasını pes 2013 ü yüklediğiniz yerdeki img klasörünün içine atın.

      Sil
  10. benimkisi LAPTOP

    intel i3 2,3 ghz

    nvidia 520mx 1 gb ekran kartı

    3 gb ram

    380 gb boş hdd

    bu oyunu kasmadan oynar mı hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistem gereksinimleri konunun içerisinde yazıyor ve yazan değerlere göre evet, oynarsınız.

      Sil
  11. herşey iyi de 2 saat beklemek zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
  12. usta 2 saatte indiriyor doğru yapıyorum demi ?

    YanıtlaSil
  13. önemli olan inmesi değil mi :) problem olacağını zannetmiyorum

    YanıtlaSil
  14. ya abi benimkisi leptop
    intel(r)celoron(r)cpu b815 @1.60ghz
    yüklü bellek:2gb
    32bit işletim sistemi
    serviver pack 1
    ekrankartı:intel hd family

    LÜTFEN yazın indiricemde...
    not:bilgisayarda çoook oyunum var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekran kartı belki yetersiz gelebilir ama indirip denemede fayda var.

      Sil
  15. indiriyorum inşallah bir sorun çıkmaz :))

    YanıtlaSil
  16. Uğurcan kardeşim sakın indirme bende 1.66 intel core 2 fifa 2010da kasıyodu 2013 de çok kasar hiç zevk alamazsın ! söylemedi deme

    YanıtlaSil
  17. şampiyonlar liginde takım seç tim oynamaya başladım kaydedip çıktım daha hala kayıt ettimğim dosyaya giremedim aynışey futbol yaşamında efsane oldada oluyor kayıt dosyalarını açmıyor :S

    YanıtlaSil
  18. Oyunu indirip kurdum ardından dediğin her şeyi yaptım.Sonra oyunu açıp şampiyonlar ligi kurdum bir takım seçip oynadım sonra kaydedip çıktım ardından tekrar oyuna gireceğim zaman "pes2013 çalışmayı durdurdu" hatası veriyor.Aynı şey futbol yaşamında da oluyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  19. oyunu kaldır ve tekrar kur hicbir güncelleme yapmadan şu http://www.saglamoyun.com/2012/09/pes-2013-oyundan-atma-yuzde-yuz-cozumu.html bağlantıdan indirdiğin dt07.img dosyasını oyunun kurulu olduğu yerdeki img klasörüne at ve çalıştır

    YanıtlaSil
  20. hayırlı geceler öncelıkle emegınıze saglık oyunu ındırdım ancak partları acarken wınrar:diagnostic message hatası verıyo antivirus programını kapatıp denedım gene aynı ındırdıgım part1: 2.097.153 kb part2: 1.745.160 kb sorun hakkında yardımcı olursanız sevınırım.

    YanıtlaSil
  21. iyi günler cem bey öncelikle indirdiğiniz partların aynı klasörde olmasına dikkat edin sonra sadece part 1 e basarak buraya çıkart diyin. Ayrıca winrar yerine 7-zip programını deneyin winrar dan daha gelişmiş bi programdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedıgınızı yaptım wınrarı kaldırıp 7-zip kurdum part 1 i cıkardım onda sıkıntı yok ancak part 2 bozuk dıyor dosyayı cıkarmadan once ıcerıgı 1.745.160 kb ancak cıkarınca 0 kb gözüküyor.

      Sil
    2. 1- İkisini toplu seçip öyle çıkart diyorsunuz değil mi? Çünkü bu partlar birbirlerini tamamlayıcı oldukları için ayrı ayrı çıkartma sonucu hata alınabilir.

      2- Herhangi bir virüs programının o an devre dışı kalması lazım ama norton int. security gibi programlar sıkıştırılmış dosyaları dahi tarayıp, virüs zannedip kaldırabiliyorlar.

      Birkaç kez daha denedikten sonra yapacağınız tek şey part ikiyi baştan indirmek olarak kalıyor. Ama bu sefer inme esnasında ve indikten sonrada antivirüs programınızı kapatın.

      Sil
  22. böyle bir hata dosyaların bileşik olmasından kaynaklanıyordur yani indirdiğiniz 2 part birbirine yapışık 2 sinden birinde text dosyası eksik olsa dahi bu tip hatalar verebilir size önerim ikisini silin tekrar indirin indirme çıkartma ve kurma boyunca da virüs programını kapatın

    YanıtlaSil
  23. yani part 1 i çıkartığınızda part 2 de otomatik olarak çıkartması lazım 2 ayrı dosya değil çünkü siz part 1 i çıkarttığınızda işlem tamamlanmıştır aslında o çıkartığınız dosyayla bir de kurulum yapmayı deneyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. part 1 ı cıkarıp kurulumu denedım yalnız dt07 hatası verıyo yoksay dıyorum tekrar cıkıyo olmadı artık tekrardan ındırıcem cok sagolun ılgınız ıcın tesekkur ederım.Hayırlı aksamlar.

      Sil
  24. sorununuzu çözebilsek daha iyi olurdu bir teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  25. merhaba erdem öncelikle indirdiğiniz klasörün boyutuyla nettekini karşılaştırın.indirdiğiniz 2 partında (part 1-part 2) birbirine bağlı olduğu için aynı klasörde olması lazım ve tek tek çıkartılamaz bu yüzden aynı klasördeki 2 partı da seçip buraya çıkart demeniz lazım eğer bunu yaptığınız halde yine de alıyorsanız virüs tarayıcınız rar dosyasından crack vb bir şeyi silmiştir tekrar indirmeniz gerekebilir

    YanıtlaSil
  26. şu ana kadar sorunsuz calıstıran varmı arkadaslar

    YanıtlaSil
  27. Evet, bu siteden indirdiğim her oyunu sorunsuz çalıştırdım, terettüt etmene gerek yok.

    Yalnız pes için ilk açtım oyundan attı ama onunda bu sitede düzeltilmiş img dosyasını indirip içine atınca düzeldi.

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar lütfen yardım edin oyunu açıyorum siyah ekran geliyor altta mavi çark dönüyor ama oyun açılmıyor sistemim kaldırıyor demoyu rahatlıkla oynadım yardım edin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun bir çok şey olabilir, düzeltmek zaman alacak hatta belki olmayacaktır.

      Reloaded sürümü bir kaç dakikaya yayınlamış olacağız, siz bu yorumu okurken yayınlanmış olabilir. Onu indirip deneyin, o hiçbir şekilde sorun çıkartmayan bir sürüm ( tabi eğer sistem gereksinimi uygunsa)

      Sil
  29. oyun bozuk rardan cıkartırken hata verio yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun bozuk değil, siz becerememişsiniz, ya da indirmeniz yarıdayken kesilmiş, böyle keskin yorumlar yapmadan önce emin olalım lütfen.

      Sil
  30. teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. ya usta bu programı pes 2013 ü yerel dısk :d ye yukleyemıyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirmeyi diyorsunuz galiba. Bilgisayarınızda indirdiğiniz programları kaydettiğiniz yeri yerel disk d olark değiştirirseniz oraya yüklemiş olursunuz.

      Sil
  33. Yanıtlar
    1. Key kodu istemez.. Yayını tam okuyunuz lütfen.

      Sil
  34. abi ne diyim ya adamın dibisin hiçbiri çalışmadı sade u çalıştı

    YanıtlaSil
  35. tek linkten mi yoksa 2 partlıdan mı indireyim bi sölermisin

    YanıtlaSil