8 Kasım 2012 Perşembe

8 Kasım 2012 Perşembe

26 Yorum Angry Birds Star Wars Full Tek Link İndir


Sitemizde yayınlanan paylaşımların kesinlikle çalıştığını öncelikle belirtmek isterim.

Denedim ve hatta oynadım :) Angry Birds ün bu serisi her serisi gibi görüntü HD kalitesi ile ve sevimliliği ile yine herkesin oyun dünyasını fethetti diyebiliriz.


Rovio nihayet merakla beklediğimiz yeni Angry Birds'ü piyasaya sürdü. Ve Angry Birds Star Wars PC versiyon yayınlandığı gün yani bugün sitemizden an ve an full olarak sizlerle. Star Wars temalı olarak hazırlanan yapımda bu kez klasikleşen kuşlara karşı domuzlar savaşı yerine, aydınlık taraf ile karanlık tarafın mücadelesine tanık oluyoruz.
-------------------------------------------------------------------------------------------
İndirme Bölümümüz
-------------------------------------------------------------------------------------------
Sponsor:
-------------------------------------------------------------------------------------------

Yoğun istek üzerine 2.(farklı) indirme dosyası:

Angry Birds Star Wars FULL İndir - 2

İlk dosyamızın kurulumu içerisinde anlatılmıştır.

2. dosyamız ise zaten kurulu bir oyunu içerimektedir.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

Keyifli Oyunlar. -S.O-

Son Düzenleme 9 Mayıs 2013
Düzenlenme Nedeni: Linklerin tamamı yenilenmiştir.

Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Destek İçin:


26 yorum:

  1. Keşke başka yerlere de atsaydınız, bekleme süresi çok uzun..Üzgünüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayının içerisinde turbobit çevirici kullanın diye bağırıyoruz resmen, size tek tıklama ile indirme fırsatı sunuyorken siz bekleme süresi uzun diyorsunuz, biraz araştırın okuyun efendim, direk gözünüz indirme linkine gitmesin yahu.

      Sil
    2. İndirme Kolaylığı:

      - Yukarıdaki linke bastıktan sonra linkin turbobit adresini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.(Nasıl yapacağınız konusunda cümle içindeki linke tıklayınız)



      Yukarıda bu yazıyor. O siteye gir, linki kopyala, yükle de, bekle, kendisi iniyor..) Konuyu okuyun lütfen, hemen download vs. nerde diye bakıyorsunuz. Emeğin değerini bilin, insan bir okur ya. :) hepiniz mi benim gibisiniz =dermişim.. :)

      Sil
  2. Arkadaş neden yanlış serial veriyorsun. alfabeyi serial diye yazmış adam ya. madem vereceksin ver. vermeyeceksen yayınlama kardeşim. !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E be cahil kardeşim, kıran adam öyle kırmış, ben napim :D dene bak gör oyun full oluyor, alla alla ne insanlar var ya.

      Sil
  3. Teşşekküreler Sorunsuz Çalışıyor

    YanıtlaSil
  4. patch'i çalıştıramadım tıklayınca hiçbir şey olmuyor yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Patch klasörü içindeki angry.birds.all-patch.offline.v1.3 dosyasını oyunu kurduğunuz yere atın

      Ardından dosyayı açarak Patch yapın

      Oyunun exe sini seçmenizi isteyecek AngryBirdsStarWars.exe yi seçeceksiniz

      Sil
  5. patch yaptım ama oyun hala serial istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patch ile serial bağlantılı değiller, seriali oyunun içerisinden yapıyoruz, kod yazarak.

      Sil
  6. rarı açarken şifre istiyor ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizdeki hiçbir rar da şifre bulunmamaktadır, başka bir siteden indirmişsinizdir.

      Sil
  7. Teşekkür ederim sağlam oyun . Sitenizi çok beğendim çok sağlam ve temiz paylaşımlar yapıyorsunuz . Size bir kez daha güvenerek ETS 2 indireceğim . Tekrardan Teşekkürler . Süpersiniz!

    YanıtlaSil
  8. oyunu indirdik ve zevkle oynadık bunun için teşekkürü borç biliyorum.
    Tabi çok oluyorsun demezseniz bir isteğim olacak arkadaşlar. Bu oyundaki buz gezegenini açamadım bir türlü ne yapmam gerekiyor biliyorsanız yardımcı olur musunuz? Lütfen. İlgi için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. İki kez tıklamışsınız tabi açılmaz. Az önce denedim full oldu yine, siz yapamamışsınız.

    YanıtlaSil
  10. Deniyorum deniyorum olmuyor yine aynı yazı çıkıyor !!!

    PC yi yeniden başlattım tekrar tıkladım aynı yazı geldi ...

    YanıtlaSil
  11. Yine denedim olmuyor ...
    dediklerinizi yaptım pc yi yeniden başlattım yaptım gene olmadıı.

    YanıtlaSil
  12. full denediğimde kodu yazıyorum registration faıled
    make sure you entered the code correctly and that you are connected to the ınternet yazısı çıkıyor yardım eder misiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar üzerine kontrol ediyoruz, en kısa zamanda döneriz.

      Sil
    2. tamam lütfen hızlı olun bu oynu oynamayı çok istiyorum

      Sil
  13. Yorumlar üzerine tekrar kontrol ettik ve key dahil oyunun tamamı sağlam ve geçerli çıktı. Yeni versiyon var indirilsin mi diyor siz onu işaretleyip yeni bir güncelleme indirdiyseniz haliyle artık bu key geçerli olmaz.Ayrıca sorun şunda da olabilir ki patchi yapmıyor veya doğru yapamıyor olabilirsiniz. Patchi açtıktan sonra oyunun kurulu olduğu yere gidip exe sini seçmeniz ve patch sonucunda "DONE" yazması şarttır. Bu adımlardan birisinde hata yaptığınız için sizde olmuyor fakat oyun %100 sağlamdır.

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler. Emeğinize Sağlık.

    YanıtlaSil
  15. yapmayı bilmiyorsunuz sorunsuz açıldıı

    YanıtlaSil
  16. ABCD-EFGH-IJKL-MNOP ne yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıran adam öyle kırmış napalım yani bu durumda.

      Sil