8 Kasım 2012 Perşembe

8 Kasım 2012 Perşembe

68 Yorum PES 2013 Full Sorunsuz Tek Link İndir


Sitemizde oyunun daha önce skidrow versiyonu yayınlanmış fakat çok sorun çıkartmıştı, bunun üzerine araştırdık bulduk ve oyunun hiçbir sorun çıkartmayanını size sunuyoruz. Bu indireceğiniz Pes 2013 Reloaded' dır.

Anlatmaya başlayalım.. Yapacağımız çok basit arkadaşlar.

Gereken Programlar:

- Daemon Tools Lite - İndirmek İçin Tıklayınız

Tavsiye yazı: (Turbobitten Tek tıklama ile beklemeden üstelik yüksek hızda indirebilirsiniz.)



İNDİRME LİNKİ:

Pes 2013 Full Sorunsuz (Reloaded) İndir






Kolay bir indirme yolu:


- Yukarıdaki linke bastıktan sonra(bc.vc'nin 5 saniye geçmesini bekleyin) linkin turbobit adresini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.
Adım Adım PES 2013 Kurulumu

1- İndirmiş olduğunuz Pes 2013 torrentini açın.

2- Oyunumuzu indirkten sonra klasörümüzdeki "-saglamoyun.com-Pes 2013.iso" dosyasını daemon tools ile açın çift tıklayın ve klasik kurulum yapın.

3- Kurulum esnasında seri numarası isteyecektir:

Pes 2013 seri numarası - serial number - lisans key:


SHVY-3LE9-TMNH-7K5L-JN73 

E5DW-NHA5-RR9T-DLMH-A6NP 

JX3P-2V79-SYH5-Y46F-TC7L 

V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

4- Kurulum bittikten sonra crack klasöründeki dosyaları C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013" konumuna kopyalayın ve oyunu sorunsuz bir şekilde oynayın.

Pro Evolution Soccer serisinin yayınladığımız diğer oyunları:

Pes 2012 Full Sorunsuz Tek Link İndir


Pes 2013 oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanları şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

Keyifli Oyunlar. -S.O-
Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Destek İçin:


68 yorum:

  1. abi be açılmadı nasıl yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi abiciğim 3-4 kez iletişimden oldu çok teşekkürler gibisinden geri bildirimler aldım, ilk defa sende olmadı. Sistem gereksinimin yeterli ve directx güncel ise kesinlikle çalışması gerekiyordu. Bunları tekrar bir kontrol et, büyük ihtimal sistem gereksinimin yetersiz geldiği içindir.

      Sil
  2. ÇOK TEŞEKKÜRLER ADMİN BÖYLE GÜZEL PAYLAŞIMLARIN DEVAMINI BEKLİYORUZ

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Başlıkta full yazıyor yayında releoded sürüm diyor siz hala demo mu diye soruyorsunuz sitemiz de yayınlanan hiç bir yayın demo değildir

      Sil
  4. indiriyorum inş çlışır :) :) :) ;)

    YanıtlaSil
  5. harika bir oyun saol admin böyle paylaşımlar yaptığın için ALLAH senden razı olsun oyun çıktı çıkalı bu oyunu arıyorum

    YanıtlaSil
  6. bende skıdrow versiyonu var kitserverim çalışmıyo bunda çalışırmı?,

    YanıtlaSil
  7. Admin bişi sorcam yama indiriliomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, internet üzerinden bir çok yamayı edinebilirsiniz.

      Sil
  8. Allah razı olsun.Bencede Sizde Çizik Olmaz :)

    YanıtlaSil
  9. of cok şanszızım ram yetmıyo :( yeni 1gb ram alınıyomu?pcye 1gb ram alcam... :((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  10. bu torrent linki değil ki...
    ekran kartı gereksinimi kaç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum sıkıştırılmış bir dosya indir buraya çıkart de torrenti görürsün,512 MB minimum, önerilense 1 GB.

      Sil
  11. bu indirilen dosyadaki rar şifresi nedir acaba

    YanıtlaSil
  12. bunun için yama filan var mı 512 mb ile filan oynanması ? yada başka bi öneri admin dediğini anlamadım

    YanıtlaSil
  13. ram hariç gerisi cok guzel of düzeltılmıo mu ram ?512 mb ramla girebılır mıyım?

    YanıtlaSil
  14. hocam yine aynı hatayı veriyor.''pes... çalışmayı durdurdu'' dedikleriniz aynen yaptım.nasıl düzeltebilirim?
    windows7 ultimate sistem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam reloaded sürümdür bu ve sorunsuzdur, eğer hala bu tip sorunlar yaşıyorsanız sistemizdeki bir şeyler sebebiyledir ve onu da buradan kestirmek zor.

      Sil
  15. nasıl indireceğimi anlayamadım yardımcı olurmusunuz...LÜTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme linkine tıklayın bc.vc reklamının 5 saniyelik reklamından sonra sağda reklamı geç butonuna tıklayın indirme linkini göreceksiniz

      Sil
  16. Admin, 82,24 mb lık linktn indrme yapacağız değil mi?
    bu arada emeğine sağlık şmdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet normalde torrent dosyası küçüktür ama upload siteleri küçük boyutlu dosyaları ya siliyor ya da kabul etiyor o nedenle müzik felan ekliyoruz rar a

      Sil
  17. Ya kardeşim torrentle açıyorum hala "Dowlanding 0.00" diyor lütfen yardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayına yapan admin online olunca ilgilenecektir

      Sil
  18. hocam online oynamak için güncelleme istiyo nasıl online oyayabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online oynamak için orjinal olması gerekir diye biliyorum

      Sil
    2. Maalesef online oynanamamaktadır. Online da oynarsak oyun şirketi nereden kazanacak :)

      Sil
  19. açılması için bilgisayarda gerekenler ne ? ram ekran kartı boyutları ne olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında google pes 2013 sistem gereksinimleri yazsaniz kolayca bulabilirsiniz :-)

      Sil
  20. hocam bende skidrow sürümü yüklüydü ama, bunu yüklemek için onu kaldırmam gerekiyor sanırım degil mi ? veya direk reloaded cracki yapsam yine sorun çözülür mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ikisi birbirinden farklı sürümler %99 olmaz.

      Sil
  21. trackerlar yok değil mi?

    YanıtlaSil
  22. her şeyi yaptım, kurdum, crack dosyasında virüs var diyor yardım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack dosyaları virüs programları tarafından zararlı olarak algılanabiliyor ama hiçbir zararı yoktur, crack atarken virüs programınızı kapamanızı tavsiye ediyoruz.

      Sil
  23. teşekkürler işe yaradı,gerçi sizde hep işe yarar :D

    YanıtlaSil
  24. Oh be sonunda çalıştı. Sadece Real Madrid de oyundan atıyordu. Reloaded yükleyince o da düzeldi. R. Madrid hastası oğlum için oyun yeni kurulmuş oldu.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. Şunu başka bir siteye yükleseniz ya acayip kılım şu turbobite.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef olmaz. Ayrıca turbobit çeviricileri kullansanız tek tıklama ile hiç beklemeden indireceksiniz ve bizce bu bir nimet :).. Daha fazla ayrıntı için sitenin sağ tarafında bulunan araçlar bölümüne bakınız.

      Sil
  26. hocam öncellikle paylaşımınızdan ve emeğinizden dolayı teşekkür ediyorum küçük bir sorum olacak şimdi ben indirmeye basladım 82.2 mb diyor dogrumudur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam çünkü bu bir torrent, utorrent programı aracılığı ile inmeye başlayacak. İlerleyen vakitlerde bu yayını torrentten direk linke çevireceğiz.

      Sil
  27. şuanda da torrentten iniyor 5.77 gb diyor buda dogruysa artık inmesini beklicez :))

    YanıtlaSil
  28. kardesim tekrardan teşekkürler sıkıntım çözüldü artık rahar rahat oynayabiliyorum hemde sabaha kadar :)) Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz, rahat rahat ve sorunsuz oyun oynayabiliyorsanız ne mutlu bize.

      Sil
  29. ADMİN KARDEŞİM BENİM SORUNURUM İZNİNİZ YOK DİYE OYUNA GİREMİYORUM YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştır deyin sorun düzelecektir.

      Sil
  30. admin gercekten adamın dibisin sen yaa içimden tekrardan yazmak geldi :))dünden beridir oyunu sorunsuz oynuyorum tekrardan tesekkür ediyorum emeğine yüreğine sağlık kardeşim aslında küçük bir sorum daha olacaktı bunu güncellersek herhangi bi sorun olurmu ve buna stsl veya türkçe spiker yaması yuklesek yine sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hatta sitemizde reloaded sürüm için yani bu indirdiğiniz için bir güncelleme yayınladık oradan yaparsanız daha sağlıklı olur. Türkçe spiker herhangi bir sorun yapmaz diyelim yaptı tamamen kaldırır tekrar kurarsınız ama yapmaz yani. Teşekkürler bu arada :)

      Sil
    2. tskler admin yardımın için 10 numara site işinizi 4 4lük yapıyorsunuz Allah emeğinizi boşa çıkarmasın hersey için tekrardan tskler

      Sil
  31. ıdm ile indirebilirmiyim? torrentle indirmekten farklı olur mu? nasıl indirecem bi yardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IDM ile bu sıkıştırılmış dosyayı indir sonra buraya çıkar de çıkan bir torrent dosyası, ona çift tıkla ve utorrent programı ile indir.

      Sil
  32. ben torrentden indirmeye çalışıyorum seed yükse olsun diyosunuz bende 0 ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seed günün farklı saatlerinde değişiklik gösterebiliyor. İlerleyen zamanlarda oyunu turbobite yükleyeceğiz.

      Sil
  33. denedim ama olmadı galiba crack bozuk ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorununuzu ayrıntılı şekilde yazarmısınız sizden başkasında crack problem çıkarmadı çünkü

      Sil
  34. torrentte sorun var lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol ettim sorun yok ama ilerleyen vakitlerde zaten direkt yükleme yapacağız.

      Sil
  35. ben indiremiyorum hocam,saçmasapan upload siteleriyle neden bu kadar uğraştırıyorsunuz anlamadım...filescacher paralı zaten diğer turbobit çevirici sitesi de kapanmış...paso limitiniz dolmuştur diyor nasıl indirecem bilemiyorum artık...anlamadımki bu dandik turbobit takıntısı neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sponsorumuz turbobit, bu değişmez yada bir anlaşmazlık olursa değişir. Bu vb. problemler sürekli ve kalıcı değil zaten. Siz hiç yaşamak istemiyorsanız haftalık ya da aylık premium alın, çok pahalı değil, aynı şekilde filecacher da.

      Sil
  36. dostum eline sağlık süpersin.

    YanıtlaSil
  37. sa kardeş ben de siyah ekran geliyo oyunu acıyom açılıyo gibi oluyo tam o sırada kapanıyor.Hatada vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok kapsamlı bir hata olmuş, nedeni birçok şey olabilir, bilgisayarınızdaki güvenlik duvarı ya da antivirüs programınız engelliyor olabilir mesela.

      Sil